Et si c'était ça le Web 2.0? - Sylvain v2.0
Aujourd'hui ce sont les citoyens du net qui ont mis l'affaire à la une. Ce sont les citoyens qui prennent à parti les poliques et remettent en cause directement la gestion du pays.
Founded in late 2003 and heartquartered in France, we are non-profit and independant.
We believe in the open web, think internet services should be sustainable, build for the long term.
While we are re-launching the service, we only accept new members through invitation.
No comment on this link yet.